AVIO Produkter

AVIO ED

Ger en fullständig översikt över företagets status. Enterprise Desktop fungerar som backoffice för datakassorna (POS) och er vår bas för kedjestyrning- och koncernhantering. Lösningen levereras i ett flertal branschspecifika vertioner.

Enterprise Desktop är, vad namnet säger, en programvara som ger full översikt över företagets status. Det är en kraftfull ERP- og CRM-lösning, som ger dig en live vad sker i i företaget. Den fungerer som backoffice för datakassorna (POS), och är basen vid kedjestyrning och koncernhantering.

AVIO ED levereras i Basic-, Premium- och Customversion, allt efter kundens behov. Systemet levereras också i ett stort antal branschspecifika versioner, tillsammans med övriga produkter i AVIO Business Solutions utbud.

CRM
Offert
Order
Faktura
Inköp
Logistik
Stöd för multicompany
Liveuppdatering
Integrerad med tredjepartslösningar
Telecom (IP-telefoni och SMS)
Helpdeskmodul
MPS -Produktionsstyrning
DocCenter
Attestering
Tolkning
Faktura
Försäljningsdata från övriga AVIO-produkter

Avio ED används som backoffice för andra Avio-produkter, samt tredjepartslösningar.

AVIO Basic

AVIO Basic är en enkel och prisvärd lösning för mindre företag. Basic har alla grundläggande funktioner för en säker drift, men kan  utökas med branschspecifika moduler.

AVIO Premium

AVIO POS Premium har grunden från Basic men är kompletterad med order-, offert-, och logistikfunktioner.

Kan kompletteras med flera anpassade branchmoduler.

AVIO Custom

AVIO POS Custom är avsedd för kunder som har behov av funktioner, utöver de som finns i standardversionerna.

Custom baseras på de grundfunktionerna i Basic och Premium, men skräddarsys för resp.kund, kedja eller organisation.

Produkter

Top