My Online Office är ett komplett CRM-system. Ett verktyg som. i realtid, visar företagets transaktioner.
Du har alltid ditt kontor med dig i din mobil, om du vill.
Rollhantering ger flexibilitet i organisationen. MultiCompany ger full kontroll över koncern, kedjor - oavsett företagsstruktur.
Skapa roller och tillgång även till externa användare - som leverantörer, kunder, redovisningspersoner, revisor eller styrelsemedlemmar.
Systemet jobbar i realtid mot övriga produkter i AVIO Business Solutions programutbud. Autoskalning sker i förhållande till skärmstorlek på din enhet, för optimal vy.
Ett verktyg som ger dig fullständig översikt över ett eller flera företag på den enheten du använder. Med AVIO My Online Office kan du uppdatera dina webbsidor från mobilen, registrera verifikat, fakturor eller andra dokument på en tablet eller smartphone eller följa upp statistik och försäljning på din enhet. Du har med dig verktyget oavsett var du är.
I Avio MyOO lägger vi till de funktionerna som ditt företag behöver, och du kan själv, välja vem som ska ha tillgång till de olika funktionerna.
AVIO POS - vår flexibla kassalösning för försäljning i butik & affärskedjor.
Speciella versioner finns för de flesta branscher, som t.ex. restaurang, bar och hotell.
Certifierad och godkänd av Skatteverket .
Mobilt kontor för dig i farten. Få god kontroll på avtal, kundkontakter, skicka e-post, lägg in ordrar, skapa reserräkningar och fakturera i samma app. Kommunicerar även live med inventering, inleverans och annan logistik i realtid.
Läs merVår egen webbshop för B2B och B2C. Levereras med mobilanpassad design och helintegrerad för fraktberäkning, betallösningar och säker lagerhantering.
Läs merMy Online Office är ett komplett CRM-system. Ett verktyg som. i realtid, visar företagets transaktioner.
Du har alltid ditt kontor med dig i din mobil, om du vill.
AVIO MultiStation finns i flera versioner:
Logistik - komplett lagerstation m. EDI
Redovisning - scanning av faktura inkl. tolk
Personal - tidshantering inkl. RFID, ID-kort
Levereras komplett m. touchskärm och tillbehör
Ger en fullständig översikt över företagets status. Enterprise Desktop fungerar som backoffice för datakassorna (POS) och er vår bas för kedjestyrning- och koncernhantering. Lösningen levereras i ett flertal branschspecifika vertioner.
Läs mer